יום שני, 2 בינואר 2012

למידה אונליין

למידה אונליין



אני חש היום שלימודים אונליין יכולים לסייע במידה משמעותית בתהליכי הוראה ולמידה, ואפילו בתהליכי הערכה – אולם הסוגיה המשמעותית שאיתה אנו צריכים להתמודד היא, מהו התמהיל הנכון שבין מפגש תוכן של תלמיד ומורה למפגש תוכן של תלמיד ומחשב? בימים אלו, שבהם כולנו עוסקים בנושא השונות בין התלמידים – קצב אישי שונה, סגנון למידה וכו' – הולך הקונספט של קהאן וצובר פופולריות בקרב המחנכים, במיוחד לאור העובדה שמדובר באינדבידואליזציה (קידום אישי של הלומד) של תהליך הלמידה.

מבוסס על מאמר מעניין על פרנק סלמאן קהאן "הכיתה ההפוכה" (גילה בן הר).

השאלה : מהו התמהיל  (Blending) הנכון שבין מפגש תוכן של תלמיד ומורה למפגש תוכן של תלמיד ומחשב?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה